Wednesday, October 31, 2007

What a day =)

hari nie 1 november 2007...aku dgn perasaan yg sgt malas setelah tdo kol 4 pagi semalam...kalau tak disebabkan oleh leteran ibu tercinta aku sgt pasti kini aku masih berada di katil...ok fellas...thnx for supporting me...bgn2 je aku terus melaksanakan tuga2 wajib harian aku...amik sebatang rokok bakar dan masuk lam toilet sambil merenung nasib...ntah apa baik mood aku hari ni aku tak rasa cam nak memerut...so aksi panas dalam bilik air selama lebih kurang 5 minit itu berjalan dgn lancar =)

then aku terus ke dapur...meneliti apa yg ada...yee adanya disitu nenek dan adik aku,fahmi ngah menjamah nasi dgn lauk sambal sardin...aku kurang selera menjamah nasik putih di pagi hari...aku terus membuka peti sejuk manalah tau ada apa untuk aku jamahkan...yup that's rite...ada instant currypuff...my fav kueh...hahaaa...aku tanpa segan silu menggoreng lalu membedal kesemuanya...

9.00am
nak mandi tapi awal lagi...rasa macam pukul 5 pagi je sejuknya...aku terus mengadap ps2...pagi ini game FIFA08 menjadi pilihan kerana aku takkan lama bermain game nie...kalau dihadapkan ngan game race mmg sampai esok lah aku kat dpn tv nie....

setelah agak bosan aku beralih kepada pc nie plak...aku baru terperasan yg drama "PROJEK KAMI" yang disiarkan di 8tv telahpun selesai aku dload...ape lagi aku terus membuka episod ke lapan iaitu the latest episode coz malam tadi kat tv takde lak siarannya....hurm for those yg minat tgk drama n ada sedikit jiwa muzik tgklah cite nie...kalau tak reti nak download simply click here...link to 8tv websites...bleh tgk dari situ je....

tepat jam 1030am....

aku nak kuar g interview beb...see u gain guys...

later....

No comments: