Thursday, November 8, 2007

Back Once Again

hurm agak lama aku tak mengepost sumthing kat sini...ok guys...how about all of you..hurm..aku agak busy kerana dipengaruhi dengan permainan video(ps2) yang lebih mengasyikkan...hurm...

baru2 ini aku telah menulis sebuah cerita base on sumthing yang aku pernah alami...hurm...credit to zoph aka kar kerana menulis cerita tentang ROY di blognya...bagi aku itu merupakan penarik untuk membuatkan org lebih berminat untuk membaca blog...not just put our story..how u going to toilet...what do u eat 4 lunch today...how many underwear do you have...WHO CARES???rite?

hurm aku pun dah hampir separuh jalan menulis...ye bidang penulisan memang amat sukar...hanya mereka2 yang betul2 berminat akan menulis...dan org akan membaca apa yang ditulis...hurm bagi aku tak salah mencuba...aku agak kurang berbakat dalam banyak aspek tapi bakat bagaikan buluh...semakin diasah semakin tajam...

ok guys just wait for my upcoming story "Senjata,Darah,Nyawa - BigBROTHER"

later n peace......

2 comments:

Zafwan Zakaria said...

cepat la tulis cerita, aku enggak sabar mahu bersronok

nieja said...

cpat tulis..aku sudi membacenye..