Wednesday, February 13, 2008

142,selamat hari kekasih,malam maksiat,christian winning day,hellshit...

ade ape ngan VAlentine.....korg g gayat2 sambut watpe...it's not our culture..fcuk off if korg nak cakap aku kolot or WHATEVA...aku pedulik ape...bagi aku org2 bodoh yg kurang didikan agama akan sambut sume tue...

hari untuk memperingati kematian seorg paderi cristian bernama valentino ??? diubah dengan sengaja untuk merosakkan akhlak2 remaja ISLAM...hari kekasih lah konon...

"kolotnya kau fatah"

kan aku dah cakap...sure ade yg akan berpikir begitu...

i've called sumone early this morning after dia anta msg yang aku dah lama tak call dia...

"happy valentine's syg...dah lama kan kau tak contact aku."
"aku org islam yg tak sambut semua tue."

poyo kan ayat aku..whateva it is...aku berdiri atas kaki aku...

"angah jom makan sekali..." jeritan bundaCINTAku membuatkan aku ingin berhenti di sini..

No comments: