Wednesday, February 13, 2008

Seminggu bercuti lagi....

kawan2.....


apa khabar semua...aku baru je baik dari demam...huhh seram aku coz tempat aku jual bege adalah kawasan taman yang pegang rekod sebagai KAWASAN PALING BANYAK JANGKITAN DENGGI TAHUN 2007...dgn purata 4 kes seminggu pada tahun 2007 agak tidak mustahil aku terjebak sekali...Alhamdulillah aku tak kena pape...cuma demam akibat keadaan cuaca yang tidak menentu...hurm agak happy hari2 aku sebelum nie...sekarang aku still happy...dikelilingi kawan2 aku yang best...syg korg sume...

bagi kawan2 aku yg dah pun abis cuti raya cina thnx coz sudi luangkan masa ngan aku...pada yang dah tak ingat aku tue g mampus ar korg....

if de pape lagi aku post k...thnx 4 supporting me...


"r u ready to enjoy again Fatah?"

"Of course"

No comments: