Sunday, February 3, 2008

Mereka2 sgt bermakna dalam hidup aku...



Datok Haji Abdul Kadir Daud.
my luvly dad...org yg paling byk bersabar dgn karenah aku dari kecik sampai besar...

Datin Hajah Aida Bte Bujang.
my luvly mummy...wanita paling aku syg atas muka bumi nie...she's the one who u'stand me...ibu yg satu...tiada pengganti...kalau bleh aku nak dia tau yg aku sgt sygkan dia...mwahhh mummy...

Siti Falah Bte Datok Haji Abdul Kadir.
Kakak aku yang satu,yg agak kedekut tapi kdg2 kena pau jugak ngan aku...siapapun dia,dia ttp kakak aku yg tiada dua...

Ahmad Fahmi Bin Datok Haji Abdul Kadir
Siti Farah Bte Datok Haji Abdul Kadir
Siti Fatnin Bte Datok Haji Abdul Kadir
Ahmad Fikri Bin Datok Haji Abdul Kadir
adik2 aku yang best sgt...hurm 2 org ada kat asrama,yg bongsu ada kat umah,selalu kena kacau ngan aku,kdg2 sampai menangis aku buat....apepon if diorg sume ada kat umah happening je family aku...love u all...

Rafiah Bte Hani
nenek kesayangan aku,even dia garang,selalu marah aku tapi dia tak kedekut ngan aku,selalu borak2 ngan aku,selalu mengadu ngan aku...hurm syg nenek jugak...

Nurrul Aidah Md.Said
my one and only love...perlu ke aku terangkan lebih lanjut?sure korg tau apa maksudnya cinta rite....

Mohd Zafwan Zakaria
my best buddies....kawan baik aku dunia akhirat...aku kenal dia dari aku sekolah lagi....dia tau sumenya pasal aku...segala problem aku,aku akan refer kat dia dulu,sekepala ngan aku dalam ape2 je perkara...kawan yg paling aku syg...kawan aku waktu happy,sedih,enjoy...sorry zoph taktau ag bile dapat g mandi laut sesama ag...

Raemy Fahrul
member aku paling best kat jb,ade awek yg sgt cun namanye Sue...dia nie seorg yang rilek je...kdg2 kelakar,yg penting dia nie setia berkawan...aku rindu giler kat kau remy...

Nazarudin Lokman
kawan aku yg paling kelakar...budak sesekolah ngan aku dulu...cute giler...peminat setia NEWCASTLE UNITED...student unisel,stiap kali dia cuti je sure aku akan lepak2 ngan dia...pagi ktowg tdo kat umah masing2...tgh ari g makan kat kedai apang kat kelemak,petang dia teman aku g beli brg2 untuk aku meniaga...malam dia lepak stall bege aku...tgh malam lepak kdai syam beb...nasi goreng paling best dalam dunia....

1 comment:

Anonymous said...

sapelah aku dhatimu....