Sunday, February 3, 2008

Hari ini hari isnin....

tepat jam 1246 tghari aku mula membukakan mata yg masih mengantuk...disertakan dgn jeritran kuat dari nenda kesayangan,"angahhhhh....makannnnn...."

aku bgn lambat lagi...mana taknya asik tdo pun lambat je...bgn2 terus ke dapur menongkat dagu memerhatikan nenek makan...sambil berbual ngan dia....aku tanya apa pengalaman dia g sabah...dia baru sampai dari sabah malam tadi...tanya dia ape yg dia beli untuk aku,malangnya hanya keropok ikan dan ikan kering menjadi tapauan nya dari negeri di bawah bayu itu...

dgn malasnya aku ke bilik mengambil tuala dan terus menuju ke bilik air....

sesudah mandi aku terus g jumpa si comell yang sedang makan di kedai apang bersama afiq...aku pun menjamah 2 ketul ayam bersama sepotong telur dadar di situ....hurm kenyang sudah aku balik ke rumah dan terus berada di sini....tempat untuk aku berkongsi segalanya...

till then...

No comments: