Tuesday, February 5, 2008

sambung kisah beruk2 semalam...

tepat pukul satu pagi,malam semalam...

aku sedanglah duduk berborak2 ngan kawan2 aku,kat stall bege aku le nie...tbe2 dtg bebrapa ekor beruk rempit kat situ...aku maleh nak cakap sume...aku btau korg yg paling aku pasti ade 3 org yg jadi pelakon utama lah...aku kenalkan dgn gelaran 'z' 'g' 'f'...

dgn keadaan mabuk diorg nie sibuk2 bising tak tau kenapa...aku maleh nak amik port...org mabuk mmg cam sial...

tiba2 dtg sorg budak lagi yg aku sgt rapat...aku kenalkan dgn nama 'h'....

h dtg nek moto je...smpi2 je diorg terus tarik h duduk kat table konon2nya nak table talk la...aku panggil si f,aku tanya ape kes?dia cakap h dah curi barang member dia hari sebelumnya...aku tany komfem ke?dia cakap maybe...aku suh g settle kan bek2...dia pun blah...

yg aku marah tue diorg nie sume sesama sendiri berkawan...tue yg aku tak ske tgk melayu ngan melayu gaduh...cina2 kat situ sume tepuk tgn...hahahaa...itu melayu manyak bodoh....

then dah tegang sket situasi yg h nie dtg kat aku nak mintak tlg aku r...ye lah dia kan sorg je...bdn dah lah sekeping...

"tah bdk2 kampung kau sume bikin hal lah,ade ke diorg sume nak tibai aku,tuduh aku curi brg..."

aku tanya dia betul ke dia tak amik....dia cakap mmg dia tatau ape2...aku suh dia g settlekan sendiri ngan berok2 tue...

dari meja beralih ke lorong2 gelap belakang bangunan...aku panggil sorg 'adik' aku yg bernama i...aku cakap ngan dia suh pesan kat budak2 tue kalau si h kena pukul,aku pukul balik sape yg pukul dia....ape daaa macam keling ayat aku...4get it fcking fren....

then cite punya cite aku tgk sampai dah nak bertumbuk aku pun terus lah g kat lorong2 gelap tue...aku suh diorg sume rilek...aku maki sorg2...then diorg pon ok je...aku dgr diorg bercerita...rupanya si h mmg tak salah...then dapat satu mangsa baru iaitu si k....

terus si f menghantar sms kepada si k,"dtg kat kedai bege skg,hidup or mati...."uishhhhh gengsternya ayat itu..

dgn keadaan marah si k dtg bersama abg kandungnya...turun2 je motor si k terus menghulurkan pisau kat perut si f,seorg kenalan nampak lalu menolak si k jauh dari si f lalu si teman itu berlari kat aku..."fatah si k bawak pisau nak tikam si f,tlg rampas pisau tue.."aku terus bgn dlm keadaan marah...ye r tempat aku carik makan leh diorg nak bertumbuk plak....aku cekik si k,aku rampas pisau ngan batang besi dari dia ngan abangnya...aku campakkan ke bawah meja tempat kawan2 aku duduk...so sape2 yg nak amik senang je member2 aku yg kat situ terajangkan muka dia....

then adegan tengking menengking berlaku,aku dgn marah mengarahkan sume diam...dari kata2 berbaur suci kepada kata2 kesat...akhir sekali aku terpaksa menelefon brother kp iaitu 'abang' aku sekaligus merangkap 'abang' kepada si f dan si z....barulah keadaan sedikit reda...then aku terus tak amik tau kerna aku asyik memetik gitar dendangan kumpulan tengah hot di malaysia ini....HUJAN-BILA AKU SUDAH TIADA.

moral of the stories...
bdk2 kecik dah belajar mabuk,jd cam beruk lah...come on dude,i've got a lot of drinker around me,some of them like my blood man!!!!....but they r not acting like a monkey...what a loser...

them stupid...fck off...

1 comment:

nieja said...

isk gile la korang gadoh2..
takot aku bace..
iskk