Monday, December 8, 2008

081208 hari isnin,hari raya haji..

1000

** bangun tdo dan secara automatik terlepas solat sunat raya haji
** duduk bukak fster sampai terdengar bondachenta menjerit suruh aku g mandi
** mandi

1030

** selesai mandi
** bawak nendachenta g tgk org sembelih lembu,dia de wat korban
** sampai kat tempat sembelih dalam keadaan renyai2..
** tak sampai pun 10 minit dah nak balik plak..
** antar nendachenta balik,mintak maklong duit beli newspaper
** g alor gajah balik,beli paper,ingat nak g kena kopi tapi sume kedai tutup,aku terlupa itu adalah pagi raya...
** balik umah
** baca paper jap

1130

** nendachenta mengarahkan aku utk tolong mereka2 yg terlibat g lapah daging lembu
** g melapah ngan budakbaek(adik bongsu aku)...
** hampir sejam aku pun mengangkut semua daging2 untuk dibawa balik sebelum diagih2kan..

1230

** selamat tinggal dunia,aku rasa nak tdo

1813

** terjaga dari tidur yg cukup =D
** kuar,cari kawan,naza g KL,gg ngan cipik g melaka,yg len cam bz,kol penguin tak angkat =(
** g minum kat depan petronas kelemak,juadah pilihan roti nan ngan ayam tandoori,kopi panas
** peng kol,dgn perjalan kaki dia dtg ke tempat aku
** borak2 hingga maghrib

1920

** sampai rumah
** mandi
** tgk game malaysia vs vietnam
** bodoh gle keeper malaysia,kalah 3-2

1945

** bawak adik2 balik kg,ada kenduri arwah

2000

** sampai kg
** salam sume yang ada
** makan
** rilek tgk berita ngan semua yg ada

2145

** balik ke rumah

2200

** sampai umah,tukar seluar
** nak g men futsal
** amek peng
** amek hamdan
** amek gg
** on the way to tampin

0000(091208)

** habis men,menjaringkan 6 gol yg hebat
** balik ke bandar keliru(alor gajah)

0015

** kedai ijan jadi tumpuan ahli2 sukan futsal,riuh rendah dibuatnya
** kena pau ayam,nes'o ais

0045

** aku,naza,peng,gg ke kelemak
** roti nan jadi taruhan sekali lagi
** borak n gelak2

0230

** anta sume balik,aku pun balik ke umah
** bukak fster,bosan..
** bukak ym,bosan gak
** tulis blog pertama dalam sepuloh bulan

0316

** ngantok
** nak tdo dah
** selamat malam
** tapi aku nak tgk game spurs vs west ham
** semoga tak terlelap....

2 comments:

aida said...

sLamat ari Rya aJi kwnKu..

nieja said...

slamat ari raye aji fatah!