Tuesday, December 9, 2008

Karaoke,keperluan atau pembaziran?

huh topic yang aku pilih hari adalah berikutan trend semasa remaja masa kini tak kira dimana sahaja...

karaoke,karok,krok,atau ape2 je lah panggilan,ia tetap merumus perkara yang sama iaitu bernyanyi menggunakan microphone sambil membaca lirik di kaca tv...sekarang sudah banyak terdapat pusat2 karaoke di malaysia....terlalu besar malaysia ni kte kecikkan kepada negeri mlaka...jika karaoke jamban tu rasanya hampir semua pasaraya kat melaka ni ada,even pasaraya bintang yg agak kurang sedikit cacat dari pasaraya a&g pun ada karaoke...tetapi yg ingin aku cakapkan ialah karaoke bilik...sepeti dream box kat pahlawan and ktv kat the jetty...bagi aku takyah cte dreambox coz mahal gle...kte cte ktv,murah sket...

tgh hari yg suam2...
aku bersama tiga panglima perang kebangsaan,(pengetukstik,cucukesayangannenek,jururawatterlampau) telah mengilhamkan supaya kami pergi ke ktv...aku pun menelefon saudara telingakecik dan mintak kat dia nom phone ktv tue...pe lagik terus je kol n teruss book pukul 3 ptg...memacu kenderaan orenkeemasan bhm8580 milik cuckesayangannenek,kami berempat meninggalkan bandar keliru menuju ke kota maksiat,MELAKA...

sampai2 je terus bayar 20 hengget untuk 3 jam,mmg muntah2 lah karok arini...dari satu lagu ke satu lagu...

1800....masa dah tamat...aku mmg dah tak bersuara...suara dah takde... anyway enjoy beb...tempat murah,agak baekk lah...

so if sape2 yg nak g karok aku syorkan g kat ktv the jetty...

"ape kata kau balik umah bawak2 lah g mandi dulu angah"

bondachenta dah marah,later....

No comments: