Thursday, December 11, 2008

Hari yg letih

bangun seawal 8 pagi nak g ke tempat kerja...huh dah bape ari aku mencutikan diri secara sengaja terasa kemalasan...

kat tempat keje biasa je...tgk2 bdk2 nie mengecat,aku mundar mandir tanpa hala tuju..tolong cat sket2 kerana kebosanan melampau...tibe2 tepat jam 3 petang,kami kehabisan cat...aduh...terpaksa mencutikan semua budak2 nie esok..

antara yg menarik n kelakar arini...aku cam nak diet je...dah berazam dah b4 tdo malam sebelum nye...heheee...dibekalkan pulak dengan nasihat dari jururawatterlampau,pemegang anugerah student male nurse terbaik di sungai petani,ditambahkan pulak ngan sket keazaman diri aku mulakan langkah pertama pagi tadi...

sarapan dgn dua gelas air suam ngan dua sudu nasi goreng...biasanya dua pinggan...

"sabar fatah,kuatkan semangat..."

makan tgh hari tadi,leh lak budak yg tapau nasik ni amik lauk ikan sume,bukan dia tatau aku tak makan ikan,aku ngan malasnya just makan dua suap n terus je cakap tak selera nak makan...

pukul 6 ptg aku balik keje singgah kedai abg amin kt ngan pasar bandar keliru ni...makan pun bubur n sayur kangkung...

"setengah hari aku dah berjaya,setengah ari ag..."

tapi apa nak dikata,kedai sham pemusnah segalanya,setelah tak jadi g men futsal,aku terasa sesangat lapar...ditambahkan pulak cucukesayangannenek ngan jururawatterlampau ada kat kedai tu,aku pergi dan tergoda dgn sepuloh cucuk sate n sepinggan nasik goreng extra...

"argh aku dah gagal"

alang2 dah gagal kan,tiba2 lak teringat kat prosperity mcD,aku terus tanpa banyak berpikir,memandangkan esok jururawatterlampau dah nak balik sungai petani,aku terus memacu tenggiling merah mbh9012 ku ke mcD ayer keroh...nyamannya prosperity double...

sure korg nak lagi....

"perut dah kenyang,tdo jom fatah"

later....

1 comment:

nieja said...

hahaha..
separuh hari ko dah bjaya..
aku [pon sngat kagum dengan ko..

skaliiiiiiiiiii..

tertumpas jugak ko akhirnya..
kahkahkah..

xpayah diet la weiii..
kalo x tahan godaan