Friday, December 12, 2008

12 disember 2008...perlu ke aku cerita?

aduh,dah janji kot ngan daddycool n bondachenta nak teman diorg g airport,sambut dato zahid hamidi balik haji,my dad close ngan dia,politicians kan...

8 pagi,bondachenta kejut aku tapi aku dgn tanpa rasa bersalah cakap tak larat nak drive,hurm sure sedih je diorg...ye r,aku dah beriya2 nak teman semalam,penangan prosperity double lah katakan..sampai tgh ari baru lah bgun...

1200

bangun dari tidor,mandi,siap2 nak g solat jumaat....

1219

kuar umah n pegi bandar keliru untuk lunch,dua ketul ayam goreng dan sambal kupang melenyapkan terus cita2 aku untuk berdiet....habis makan smayang jumaat kat masjid besar bandar keliru....

1400

balik ke rumah,layankan adik2 men sudoku,malangnya even aku abgnya,adik2 aku dapat habiskan ag cepat dari aku....susah weyh men sudoku...aku ingatkan senang...tapi best...gian...

1700

bawa adik kecik aku g makan abc kat bandar keliru...

"ABC kacang dua uncle,kacang kasi lebih"

1815

pas anta adik aku balik aku terus ke kedai bro amin...kena nasi goreng ngan sup daging sampai sekarang terasa...cucukesayangannenek sampai,berborak2 disitu...azan maghrib terus balik umah....

1930

pas mandi semayg sume aku terus je layan sudoku balik...berjaya selesaikan satu dalam masa lebih kurang stgh jam kot...tapi mmg membelitkan pale lah...

2030

aku berada di mana aku berada sekarang...menulis blog...

later dude...

3 comments:

nieja said...

pecite prog diet ko?
x bjaya ke..?
hahaha

Abdul Fatah DK said...

tak berjaya lagi dowh setakat nie...aduh...kelakar ar...aritu beriya2 aku tak makan...

nieja said...

tu la..
kemain lagi smngat n kagum aku
tgk ko bcrita nak diet..
skaliiii.. hahahaha..
tak jugak..