Thursday, December 11, 2008

Tertanya2 nama samaran kat lam blog nie?

hurm sure korg tertanya2 beberapa nama samaran kat blog ni kan...
k aku beritahu sedikit dahulu...mereka2 yg biasa dgn aku...

takkan korg takleh agak sape bondachenta ngan daddycool kan...sure my mom n dad...nendachenta lak surelah nenek aku yg satu...

n this is for who yg tak kenal kawan2 aku k...

cucukesayangan neneknaza,kawan bek aku,peminat newcastle yg true,tak betol n agak bangang disitu...

jururawatterlampau
fendi@peng,lelaki idaman gadis2,mencintai bondanya sepenuh hati,kawan aku yg padu kalau karaoke,fan arsenal,juga agak bangang disitu...


pengetukstik
fazizi or gg..drummer aku,paling hensem,peminat chelsea,tetap juga agak bangang di situ...

bandar keliru
bandar keliru merupakan hoemtown kesayangan aku iaitu bandar ALOR GAJAH...

so if ada papae tambahan t aku btau k...
later u all...

No comments: